vrijdag 23 maart 2007

Partytime

Hiep hiep hoera. Ik ben jarig. Veertig.
Vreemd, maar doet me niet zoveel, die 40 dan.

Toen mijn vader 50 werd heb ik voor hem een hele grote fotocollage gemaakt met zo´n kitcherige jubileumkrans, 50 jaar, een een kaartje waarop stond "ik heb eerbied voor jouw grijze haren". Ik vond hem toen eigenlijk best oud. Nu ben ik zelf maar 10 jaar ouder dan hij toen werd, en ik vind mezelf nog erg jong. En hem best ook nog (ondertussen is hij 65)
Zo zie je maar.

Vanavond geef ik een feest op een schip, de Festina Lente
Eergisteren massa´s drank gaan kopen met mijn vader. Het kon zelfs niet in 1 keer in de auto. Vanmorgen brengen we het aan boord. Het is helaas snertweer, maar dat kan de pret niet drukken.
Er komt een DJ, een dansact, en een hoop volk. Tenminste, ik denk het toch. Ergens tussen de 70 en de 100. Mijn grootste feest ooit.
Maar ja, ik ben dan ook nog nooit zo oud geworden

2 opmerkingen:

Anoniem zei

HAPPY BIRTHDAY!!!
(op z´n marilyn monroe´s)
dikke kus
March 24 3:59 AM

Anoniem zei

Hieperdepiep hoera. Van harte gefeliciteerden nog vele jaren. Ik hoop dat het een knalfeest wordt. Ik hoop dat je me vergeeft dat ik er niet kan zijn, maar ik zal een rodje op jouw gezondheid weggeven. Een hele fijne dag - avond - nacht gewenst
Dikke knuffel
Rick
March 23 11:52 AM