donderdag 20 september 2007

Over mediaexposure vandaag niet te klagen

Tja, het was te denken he. Er wordt gespoken over koppels zonder kinderen, en meteen denkt iedereen aan mij.
Deze keer was het de beurt aan het Laatste Nieuws.

Een tijdje geleden stond u met een reportage in Nina
over bewust kinderloze vrouwen. Gisteren werden de resultaten van de
Comeva-enquete van de Vlaamse vrouwenbladen bekendgemaakt, en daaruit
bleek dat ook zonder kinderen vrouwen prima scoren op de
geluksschaal. In het kader hiervan zijn we op zoek naar enkele
vrouwen zonder kinderen die voor de krant van morgen kort willen
vertellen over hun 'geluksgraad'.
Kan u me zo snel mogelijk contacteren als u tijd hebt voor een kort
telefoontje?


Vanmorgen meteen de krant gaan halen. Leuke foto, (ja duh, ik ga toch geen lelijke insturen), beetje domme tekst maar ach ja, hoeveel diepgang kun je krijgen in een kolommetje van 3 op 6.


Bij het afrekenen viel mijn oog ook op Milo, het tweede nummer alweer van een nieuw maandblad voor de actieve 50 plusser met als subtitel 'Midlife rocks!'
Die hadden me een paar weken terug ook gecontacteerd. Eerst schrok ik. Wat, ik in een blad voor 50 plussers? Maar een journaliste (die ik nog kende uit mijn Topmanager periode) vroeg me of ze een artikeltje mocht schrijven over mijn kroegentocht. Een toffe activiteit in Antwerpen voor hun lezers.

Het artikeltje staat erin, met 1 van de leukste foto's van mijn verjaardagsfeestje :)

2 opmerkingen:

marijke en toon zei

Kijk, als je het nu nog over een diep-panpizza, had gehad, had er inderdaad meer diepte ingezeten.

We kunnen na de 29ste wel samen eens een kroegentocht gaan doen. Die kinderloze nieuwsgeile Krijnens van de kroegentochten,huisoppas- en pizza's.
Toch leuk, blijf in the picture.
T

Dutch Yeti zei

Fantastische stukjes. Op die manier reclame maken/krijgen is natuurlijk geweldig. Je hele jaar is zo volgeboekt.