vrijdag 15 februari 2008

New encounters

De jaarlijkse kick off meeting voor alle medewerkers van Grand Circle is dit jaar in Bratislava.
Ja, ik heb het ook moeten opzoeken. Het is de hoofdstad van Slovakije.

Op een goed half uur van Wenen komen we vanmiddag in een andere wereld terecht. OK, het land is lid van de EU (sinds mei 2004), de stad telt ongeveer evenveel inwoners als Antwerpen, er loopt een grote rivier door de stad (de Donau), maar we kunnen er niet in Euro betalen en ik vrees dat ik in het Slovaaks iets minder rad van tong zal zijn dan in het Antwerps.

Nu zit ik in de vertrekhal van Zaventem met Kathy en Shelley, 2 collega Program Directors, en over een half uurtje stijen we op naar Wenen.

Ik probeer daar internetaansluiting te vinden en meld me snel met hopelijk interessante verhalen :)

Geen opmerkingen: