dinsdag 5 mei 2009

Do's en don'ts

Morgen breekt de hel los.
De stijlgoeroes Trinny en Susannah komen naar Antwerpen en voor die gelegenheid wordt de vernieuwde Stadsfeestzaal op de Antwerpse Meir even omgebouwd tot Fort Knox.
Zelfs serieuze dagbladen waarschuwen voor een volkstoeloop en de TV zender Vitaya die een SMS wedstrijd organiseerde waarmee je een Meet-en-Greet kon winnen telde 7.000 deelnemers (@ 3 smsjes pp @ 0.75ct per sms. Telt u mee?)

Sinds ik een paar maanden geleden gestart ben met een opleiding kleur-, stijl- en imagoconsulente merk ik dat ook bij mezelf de spanning stijgt. Morgen laat ik me waarschijnlijk helemaal meeslepen in het gebeuren.
De afgelopen weken struinde ik Ebay af op zoek naar hun boeken (ik lees ze veel liever in originele versie dan in het Nederlands) en ben momenteel de trotse eigenaar van "What not to Wear", "What not to Wear part 2", "The Survivalguide" en "The Body Shape Bible"

Of ze me een Magic Knickers zullen kunnen aansmeren? Dat weet ik nog niet.
Ik neem alvast het zekere voor het onzekere en zal me met iets meer zorg en aandacht kleden dan normaal.
De dames hebben immers laten weten dat ze individuen uit het publiek zullen plukken om then and there een make over te geven, inclusief het nieuwe (w)onderbroekje waar ze momenteel promotie voor maken.

Toch nog maar eens even nalezen, What not to wear ...

1 opmerking:

marijke en toon zei

Spannend maar .... met jou valt geen eer te behalen , je ziet er gewoon te goed uit , .
Laat een paar tanden uitslaan , woel door je haar en doe versleten kleren aan !!Je ziet er opgedoft misschien wel beter uit dan zij .
Maar , who knows , ik denk dat je niet bij de uitverkorenen zult zijn en gelukkig heb je het ook HELEMAAL niet nodig een Make over . Liefs MM