vrijdag 24 april 2009

That's Miss Scarlet to you sir

Laatste dag, morgen iedereen naar huis, en ikke ook!!
De passagiers zijn echt super goed gezind. Het was dan ook een top cruise met mooi weer en op de gebroken arm na, geen grote rampen.
Voor de eerste keer heb ik ook veel contact met mensen van de andere groepen, de blauwe en de gele.
Er is zo’n superschattig mens van de gele groep, die altijd een bloemetje in haar haar heeft, een madeliefje.
In Aalsmeer kreeg ze van haar man een tak met orchideeen en sindsdien heeft ze elke dag een verse orchidee in haar haar.
Ze kwam vanmorgen naar mij en zei “Here, this would look so good on you and now I have my orchids”
Een prachtig hoedje kreeg ik, en het was een goed hoedje ook.
Ik zette hem meteen op en zei “I feel very Scarlet today” en zo word ik vanaf nu ook genoemd. Miss Scarlet.

2 opmerkingen:

marijke en toon zei

Het staat je nog goed ook .
Al met al een hele leuke gezellige Cruise lijkt het wel ! MM

marijke en toon zei

Nou, ze had er kijk op !
Toon