donderdag 11 augustus 2011

Groupon, de smakelijke kortingsbon

Naar aanleiding van mijn vorige berichtjes over de Groupon acties, werd ik van de week opgebeld door de klantendienst.
Ze vonden het heel vervelend dat ik niet tevreden was, en vroegen wat er precies was misgegaan bij het Cohiba cafe. Ze boden hun exvcuses aan, en gingen eens contact opnemen met de zaak. Als tegemoetkoming boden ze me 6 credits aan, in te ruilen bij een volgende aankoop. Kijk, dat is nu eens goede service. Dank je wel Groupon :)

Gisterenavond zijn we dan nog eens een Groupon voucher gaan inruilen bij het restaurant Bizie Lizie op de Vlaamse Kaai in Antwerpen.
Ik was er al eerder gaan dineren, verschillende keren zelfs, maar had de deal precies daarom gekocht, mooi kader, en goede keuken. Zou het met een Groupon bon ook lekker zijn?

De deal was voor een 3-gangenmenu a la carte. Ik koos de Gravad Lax gevolgd door de Confit de Canard. Mijn tafelgenoot liet zich verleiden door de Tomate Crevettes, en daarna een Steak met frietjes.

Het was uitstekend! We hebben duimen en vingers afgelikt in een mooi kader, en het beste moest nog komen!
Ik had als dessert de Omelette Siberienne besteld, niet precies wetend wat ik mocht verwachten, en zag enkele ogenblikken later het mooiste dessert ooit op me afkomen.
Een prachtige toren van opgeklopt eiwit over ijs met een krokant hartje, en geflambeerd aan tafel. Yummie, dit smaakt naar meer.
We gaan zeker nog eens terug!!

Geen opmerkingen: