zaterdag 7 april 2007

The Love Boat

Over iets minder dan een week is het zover. Dan vertrek ik op mijn eerste cruise. 11 dagen, van Amsterdam helemaal naar Antwerpen. Langer dan 3,5 uur heb ik er nog nooit over gedaan, ben benieuwd.
Van de week stond mijn PD package online, alle documenten die ik als Program Director nodig heb.
Ik heb net eens naar de passagierslijst gekeken, leuk.

Op mijn eerste cruise heb ik 111 passagiers waarvan 30 Innercircle. Innercircle passagiers zijn passagiers die meer dan 3 cruises hebben gedaan met Grand Circle. Alle passagiers (American senior citizens, gemiddelde leeftijd = 73 jaar oud) krijgen een badge waarop hun naam staat, en de staat waar ze vandaan komen (en dus niet die waarin ze zich bevinden hihi)

Innercircle passagiers hebben een gouden badge, dit zijn passagiers waar je als Program Director extra aandacht aan moet schenken. Het is een geweldig systeem, degenen met een ordinaire witte badge vragen zich natuurlijk af wie die VIPs zijn met hun gouden badge en waarom ze die hebben. Dat is de beste reclame die de firma zich kan voorstellen.

Op mijn passagierlijst staan de Innercircles apart, op het eerste blad. Ik kijk met veel spanning uit naar de ontmoeting met Mr en Mrs George Bjarke uit Los Alamos, New Mexico. Hij is geboren in 1922 en zij in 1924. Die duwen dus de gemiddelde leeftijd flink naar boven. Deze trip wordt hun 26ste cruise met Grand Circle. Zesentwintigste!! Tis dus aan hen dat ik raad moet gaan vragen als ik – op mijn eerste cruise – even niet meer weet hoe het moet J
Verder zie ik Mrs Lorainne Bieberfeld uit Green Lane (Pennsylvania?)op de lijst staan, geboren in juli 1925. Zij is single en deze cruise wordt haar 12de. Ze reist samen met Clayton Bieberfeld, geboren in 1985. Ik hoop dat het haar kleinzoon is. Anders is het de male version van Anna Nicole Smith en kan het nog gezellig worden aan boord.


Ik ga proberen mn blogje up to date te houden tijdens de cruise. Ik heb een laptopje gekocht, met een netwerkkaart voor inernettoegang en ook geïnvesteerd in een datakaart waarmee ik overal mee online kan.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je party pics bekeken...geweldig!...veel succes...vaart wel :-)
liefs
April 09 7:46 PM

Anoniem zei

Veel succes. Ik ben overigens ook benieuwd hoe je in 11 dagen van Amsterdam naar Antwerpen vaart. Ik lees het wel op je blog.
liefs en kus

April 09 11:56 AM

Anoniem zei

De foto's van je feestje lijken af en toe op een versie van "Happy Feet" en de jurken op de omgedraaide versie van een pitteleer. Graaf feestje was het anders wel, een en al smiles en bubbles op de foto's.
Benieuwd naar je ervaringen met die "onefootinthegravecruisers" hoop dat je er een hoop ervaring mee opdoet, dat kan ons later nog van pas komen als we terug in de luier moeten. Toch behouden vaart.
April 08 11:45 AM