donderdag 11 januari 2007

Der Blaue Donau

We zitten al in Duitsland. God, wat een manier om te reizen. Ik zou al bijna wensen dat ik bejaard en Amerikaans was :)

Het is een leuke bende, maar ook hard werken, geen vrije tijd, max half uurtje per dag. Als er dan ook nog een internetcafe in de buurt is, tokkel ik tegen 100 per uur om mn verhaal kwijt te kunnen.

Melk was geweldig!! Nog nooit zo iets moois gezien. Een oude monnikenabdij omgetoverd tot modern museum, echt de moeite. En dan vooral het aanmeren voor de deur als het ware is super.

Als we dan met de bus ergens naar toe gaan, volgt het schip en na de volgende bezienswaardigheid, stappen we gewoon weer aan boord.
Ja, als ik geselecteerd wordt mag ik familie uitnodigen aan speciale voorwaarden dus hou dat in jullie achterhoofd. Ik ben op 23 maart jarig :)

Minder leuk nieuws is dat Kristoffeltje morgen het schip verlaat. Echt erg vindt hij het niet, want het is echt zijn ding niet, iets wat de begeleiders ook is opgevallen. Ze hebben gisteren met ons 2 overlegd en samen hebben we besloten dat Kristoffel niet verder aan de training deelneemt. Hij heeft een nieuwe uitdaging in Rotterdam waar ze eigenlijk van 15 januari op hem rekenden, dus ergens komt het nog goed uit.
Mama en papa, bedankt om voor de katjes te zorgen, vanaf ten laatste overmorgen kan Kristoffel weer de bak uitscheppen en de vogels voeren :)

We moeten weer inschepen, zometeen gaan we verder varen, hopelijk heb ik in Regensburg wat meer online tijd en vind ik een manier om fotos up te loaden.
Dikke kus en bedankt voor de lieve reacties :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Caro, fijn te horen dat je het, ondanks al het werk, naar je zin hebt. Van K schrik ik niet. Had het Mama al voorspeld. Hij heeft blijkbaar liever 10 vogels in de lucht dan een in de hand.
Wij waren in Liang's Garden, geweldig en Mama is bekeerd naar dit soort Chinezen.
Heb een lichtje gekocht en ga dat installeren in je TV kast.
Gesprekje met Kristoffel wacht. Jij veel liefs, heel veel plezier en dat het wel jou "ding" mag worden
Zou fantastisch zijn als we eens door onze eigen dochter gegidsd konden worden. Allebei trots op je.
January 10 1:49 PM