vrijdag 11 april 2008

RHH411

Dat is de code van mijn tour, de eerste Grand Circle Cruise van het seizoen, tenminste voor mij toch, sommige collega's zijn een maand geleden al begonnen zoals Katy, en Shelley is ook alweer een weekje onderweg.

Kristoffel rijdt straks met mij naar Amsterdam waar de MS Harmony al is aangemeerd. We slapen aan boord. Vanaf 5h50 morgenochtend komen de eerste Amerikaantje aan op Schiphol waar Carla ze zal staan opwachten. Zij zorgt ervoor dat ze per bus naar het schip komen waar ik me over hen zal ontfermen.

Voor Carla wordt het haar eerste cruise. We hebben elkaar al een paar keer aan de telefoon gehad, ze klinkt heel tof en heeft er zin in.
Mijn tweede cruise (die 4 dagen nadat ik van de eerste cruise thuis ben gekomen start maar daar wil ik nu nog niet aan denken) doe ik ook met haar.
Onze lead program director (of PD in het vakjargon) op deze eerste cruise is Arjan, waar ik vorig jaar mijn allereerste cruise mee gedaan heb. Toffe kerel.

Arjan heeft tijdens die eerste cruise even iets gehad met Dewi, collegaatje voor wie het ook haar eerste cruise was. De cruise was super, de passagiers in de wolken en onze persoonlijke scores liepen in de 90%.
Mijn tweede cruise was opnieuw met Dewi (we zijn vriendinnen voor het leven geworden door deze twee ervaringen), supermeid, en toen was onze lead PD Anita.

Die tweede cruise was een ramp. Slecht weer, problemen met timings en aanlegplaatsen, ... ontevreden passagiers en scores die met moeite 30% haalden.

l'Histoire se repete?
Cruise 1 met Carla en Arjan. Wordt het ook wat tussen die 2 en wordt de cruise even leuk als vorig jaar?
Cruise 2 met Carla en rarara, met Anita.
Ik ben alvast erg benieuwd naar de scores.

1 opmerking:

Dutch Yeti zei

'Tis te hopen dat je 50% gelijk hebt. Jij snapt natuurlijk wel welke 50%.
Nou, succes maar weer en ik volg met belangstelling je verhalen.
Goede reis en een behouden vaart.