donderdag 17 april 2008

We collect for the widows of the unknown soldiers

Weer een grappenmaker. Niet slecht anders ...
We collect for the widows of the unknown soldiers

Vanmorgen Kinderdijk. UNESCO world heritage, 19 windmolens op een heel klein stukje land. Het blijft leuk. Prachtig weer, wel heeeeel erg koud, maar een schot in de roos. Boottochtje, workshop, en dan de bezoekersmolen, hun mond valt elke keer opnieuw open.
SMiddags ging een deel naar Delft, en ik bleef aan boord met de achterblijvers. We kwamen aan in Willemstad tegen een uur of 4, en ik moest de geïnteresseerden mee op city walk nemen. Helaas ging bijna iedereen mee. Waarom helaas? Omdat ik er nog nooit geweest was hihi.
Gelukkig kan ik uuuuren vertellen over Karel V, Filips II en Willem van Oranje, dus niemand merkte het, ze hingen aan mijn lippen.

En nu zijn we alweer op weg naar Antwerpen waar we een hele dag liggen morgen. Joepie, ik kom naar huis.

Geen opmerkingen: