donderdag 9 oktober 2008

Volgende hoofdstuk

Terwijl ik dit tik weerklinkt op de achergrond het geluid van het regenwoud.
Dit is het tweede hotel waar zo'n ding op het nachtkastje staat. Je kunt kiezen tussen Rainforest, Waterfall, Rain, Heartbeat, Summer Night en Ocean.
Timer zetten op 15, 30, 45 minuten of non-stop, en je valt heerlijk relaxed in slaap.

Na alles getest te hebben vind ik Rainforest de leukste. Heartbeat is me te angstaanjagend (het lijkt wel een scene uit een griezelfilm), Summer night idem met al die zoemende bijen, en van de andere programma's ren ik elke 10 minuten naar de WC.

Over een uurtje laten we Philadelphia achter ons, en vertrekken richting Atlantic City, het gokparadijs aan de Eastcoast.
Geen idee wat ik ervan mag verwachten. Op de foto's ziet het er geweldig uit, Het Bally's hotel op de Boardwalk waar we verblijven is blijkbaar ook de moeite.

Ik was van plan om in NY een extra koffer te kopen (op de luchthaven van Dayton was het al prijs, mijn koffer was maar iefst 15 pond te zwaar dus we stonden daar als 2 gekken aan de check-in spullen van de ene koffer in de andere te stoppen, vooral de badjas van Wallmart pakt veel volume, maar ik moet en zal hem mee naar huis nemen) maar vrees dat ik al in Atlantic City aan een nieuwe offer moet. Pier Shops at Ceasar's, here I come!!

Gewicht is voorlopig geen probleem meer, aangezien we niet meer vliegen tot dinsdag, maar het ding moet dicht kunnen, en ik heb nog bijna niets gekocht (op 4 boeken na, 2 lipsticks en wat postkaartjes)
Vanmorgen dankte ik in gedachten de kassiers van de Colruyt. Die kerels hebben mij leren inpakken, en mijn koffer is vandaag dan ook volledig via het Colruyt principe ingepakt.

1 opmerking:

Dutch Yeti zei

Je kunt wel een extra koffer kopen maar hoeveel gewicht mag je mee teug nemen naar Belgiƫ ? De prijs die sommige toeristen moeten betalen voor hun overgewicht, van de koffer dan want anders waren er veel meer de klos, bedraagd zo'n $30 per Kg. Succes met je spullen.