woensdag 13 juli 2011

Copycat

Blij te vernemen dat enkele reporters van Het Laatste Nieuws blijkbaar fervente lezers zijn van mijn blog, én van mijn artikeltjes als Wijkcorrespondent voor Gazet van Antwerpen.

Zo schreef ik op 6 juli een leuk stukje aan de hand van de opening van De Taartenfee in de Hoogstraat

Vandaag, 13 juli, verscheen er een stukje in Het Laatste nieuws over, jawel, De Taartenfee in de Hoogstraat.

Eerder deze week kreeg ik dan weer veel toffe reacties op een stukje dat ik op 11 juli geschreven had over de overstekende obers van de Baah Bar en Mils Place.

En wat verscheen er vandaag, 13 juli in Het Laatste Nieuws? Juist ja, een stukje over de overstekende obers van Mils Place en de Baah Bar.

Het leidde tot mijn grootste schrijfcompliment tot nu toe, van mijn mentor binnen GVA:
"Als andere kranten je primeur overnemen, heb je écht gescoord"


Van uw wijkreporter voor GVA :)

1 opmerking:

marijke en toon zei

Zo, dat is leuk , hebben ze de naam van de schrijver ook overgenomen ?
Het is een reuze compliment voor jou . MM