vrijdag 3 augustus 2007

Breakfast and Tiffany´s

Na de wel erg bijzondere avond van gisteren was het logisch dat het vandaag uit de hand ging lopen.
Ik werd wakker om 9h, Melinda om 9h30 (door de telefoon, Michael) en Bonnie en Rachelle pas tegen half 11.

Vanmiddag om 16h, nu dus, begon de Pool Party, dus wat we nog wilden doen, moesten we snel doen.
De meisjes wilden absoluut gaan ontbijten bij I-Hop, een fast food ontbijt plek, 24/7, vlakbij de bushalte voor Beverly Hills.

Eerst vier (4!) banana walnut pancakes with whipped cream naar binnen gespeeld en dan op de bus naar Rodeo Drive.
Als echte pro´s zeilden we om half 3 binnen bij Tiffany´s waar George ons behandelde als royalty.
Ik werd natuurlijk meegesleept door het enthousiasme van de girls, en kom volgende week naar huis met een echte Tiffany om de hals en in de oren :)



2 opmerkingen:

Dutch Yeti zei

Wat een feest daar. Super. Jullie komen wel steeds de juiste mensen tegen, echt geweldig. Leuke foto's overigens. Bedankt voor de namen. weet ik waarover je schrijft.

marijke en toon zei

Nou, jullie laten niet aan je hartje komen!! Groot gelijk.
Ondanks dat ik nooit in de States ben geweest klinken die namen zó bekend in je oren . Ik zou wel even een vlieg willen zijn.Ben benieuwd naar je JEWELS!!
Wacht vol spanning op jullie volgend avontuur . Hoe doet Michael het in het kippenhok??
Liefs MM