zaterdag 11 augustus 2007

Ever notice that ‘What the hell’ is always the right decision?





Super quote vind ik dat. Hij is van Marilyn. Nooit geweten.
Het verhaal dat ik een dikke week geleden begonnen ben verdient een einde dus hier volgt nog even het relaas van de laatste dag.

Greg, Scott en nog een paar anderen hadden hun persoonlijke collectie Marilyn spullen samengebracht en hadden toelating gekregen van het Hollywood Entertainment Museum om een hele verdieping te gebruiken.
Voor 10 dollar kregen we toegang tot de tentoonstelling, hapjes en drankjes.
Normaal gezien nodigt Greg iedereen uit bij hem thuis na de Memorial voor een drankje, maar sinds dit een speciaal herdenkingsjaar was, 45 jaar, leek het museum een passend alternatief.

De tentoonstelling was super!! Nooit zoveel spullen bij elkaar gezien. Jurken, jasjes, schoenen, tassen, bontkragen, bontkragen en bontkragen (die vond ze precies wel leuk) en massa´s foto´s, filmposters, brieven, magazines, … allemaal heel stijlvol tentoongesteld.

Iedereen was er en maakte gezellig praatjes met elkaar. De leukste was Lola, een schattige Chihuahua in een roze jurk, een ook had ik een toffe babbel met Marian Collierdie die in Some Like it Hot de klarinettiste Olga speelde. Tof mens.

De tijd begon te korten nu. Michael en Dave kwamen afscheid nemen en na een grote tombola liep het leeg. De meesten snel naar het hotel om te pakken (ik bijvoorbeeld), sommigen nog snel over de Hollywood Boulevard om wat te shoppen (ik bijvoorbeeld) en sommigen gingen zich omkleden voor event van die avond (ja ook ik bijvoorbeeld)

Geen opmerkingen: