zondag 26 augustus 2007

Vinnig met vis

Na een stadswandeling vanmorgen kwam ik terug naar huis, niets meer op de agenda, dagje relaxen.
Tapa zat naast de vijver en keek naar de visjes. Soms steekt hij zijn neus in het water, soms zelfs een pootje en de visjes zwemmen er steeds enthousiast op af. Uuuuren kan hij zo spelen met die visjes.

Ik nam foto´s met mijn nieuwe Canon en het was zo leuk dat ik ook een paar filmpjes maakte.
Maar ja, een kat blijft een kat, hij ´speelt´ nu al 2 zomers met die visjes zonder accidentjes en ineens had hij toch wel een visje tussen zijn kaken zeker.
Als een speer liep hij met visje en al de struiken in en kwam er pas een hele tijd later weer uit, terwijl zijn broertje geïntrigeerd stond toe te kijken.

Ik vrees alleen dat het naar meer smaakt dus we hebben pro actief het gaas maar even over de vijver gelegd.
(en het filmpje gedeleet)

1 opmerking:

marijke en toon zei

Ja , hij heeft nu de smaak te pakken . Vorige keer zag ik al dat hij absoluut niet meer bang was van water .Het is wel de natuur maar tóch zielig !!

Goed van dat gaas . Koop misschien i.p.v. een fake muisje een fake visje . XX MM