vrijdag 3 augustus 2007

Too many Marilyns

Janet, Laura en Suzie
Susan, Janet en Carla
Carolien en Carla Orlando
Bonnie, Jackie en Rachelle

De pool party was leuk gisteren. Dress code was fifties en ongeveer iedereen deed mee. Als je binnenkwam kreeg je een sticker op je rug met de naam van een personage uit het leven van Marilyn en je moest raden wie je was ahv. Hints die van anderen kreeg. Leuke icebreaker maar ik moest wel even aan Eddy Wally denken toen ik de eerste keer iemand hoorde vragen “Am I dead?”

Iedereen was helemaal gek op mij "too bad you have so much water in your lungs though". Hmmm, ik was dus verzopen ...
Na lang raden had ik het door, ik was nl. begraven op hetzelfde kerkhof als Marilyn. Nathalie Wood.

Omdat wij wat lang waren blijven hangen bij Tiffany’s waren we wat aan de late kant. Ik denk dat de meisjes het een beetje expres hadden gedaan want ze wilden absoluut een entrance maken. Die maken we toch wel zei ik, en inderdaad. Rachelle had een hemelsblauwe Assepoester baljurk aan en Bonnie een zwarte cocktailjurk met witte handschoenen. Allebei een blonde pruik op hun hoofd en perfect opgemaakt. Ik had hotpants met een pink polkadot haltertopje en Melinda een lekstokroze baljurk. Heads turned.

Het liep ook vol Marilyns wat Eric Woodward de bemerking “Too many Marilyns” ontlokte wat ik wel grappig vond.

Janet Valentine die er 5 jaar geleden ook bij was en on-ge-looflijk op Marilyn leek toen, ook de gezichtsuitdrukkingen, gebaren en stem, geweldig, in een oranjeroze Niagara-jurk. Susan Griffith die Marilyn speelt in de TV film 'Marilyn and me' en ook een Marilyn rolletje had in 'Pulp Fiction', in het kobaltblauw, Jamie in de Playboyjurk met een decolleté tot haar navel en natuurlijk Suzie Kennedy de beste Marilyn impersonator uit de UK, een schatje, die halverwege het feestje verdween met Joshua Greene en anderhalf uur later terugkwam met haar haar in de war en haar lipstick beetje uitgesmeerd.

Michael en Dave hadden de time of their life in hun Hawai shirts en werden meteen in beslag genomen door Edgar, de jongen die zich deze trip wilde outen zoals hij me per mail had gezegd maar het nog niet gedaan heeft.

Op een bankje zat een oude man met buisjes in zijn neus en een grote tas met een infuus. Zijn naam was Bill Pursel en hij heeft nog gevreeën met Norma Jean voor ze Marilyn was. Ja hoor, dacht ik, tot ik het nieuwe boek zag van Michelle Morgan met tientallen foto´s van hen beiden. Schattig. De coverfoto is een snapshot dat hij jaaaaren in zijn portefeuille heeft bewaard. Zijn vrouw liep er een beetje voor spek en bonen bij, je man zal het toch maar gedaan hebben met de meest beroemde vrouw ter wereld. Ik mag er niet aan denken.

Rachelle Bonnie ruilden aan het einde van de avond hun baljurk in voor hun badpak en doken het zwembad in. Michael ging er meteen mee in.

Boven trokken we de laatste van onze 4 flessen wijn open (waarvan ik een paar uur eerder nog dacht dat we die nooit zouden opkrijgen). Weer een superdag.
Dave en Michael


Michaels shirt tijdens het icebreaker spelletje

4 opmerkingen:

Kristoffel Francois zei

Liefste,

Ik kan je blogjes ni meer bijhouden, zoveel maak je mee )))
De foto's zijn ook heel leuk, fantastisch om te zien wie je allemaal tegenkomt. Ik vind wel dat je er veel te sexy bijloopt, maar jij, wie ben ik ;)
Nie te zat, nie te zot, en voor de rest: go 4 it.
Lieve kussies van Toffie

marijke en toon zei

Ze mogen dan wel 10 jaar jonger zijn , jij ziet er GEWELDIG uit .
Beter too many Mariyns dan to few!!
Daar is het toch allemaal om te doen.
Michael herken ik niet meer , Is ie zo veranderd /?
Have fun , en...... staat je schitterend die hotpants. XX MM

Dutch Yeti zei

Weer lachen. Het is genieten tijdens mijn ochtend routine, E-mail lezen en beantwoorden, blog van Caro lezen, reacties op eigen ..... enz. Super.
Geniet nog maar door, ik lees het wel.
Je ziet er goed uit.
Knuffel

Lia Pansy zei

Very good( muito bom)
Fhoto's nice (lindas fotos)

Kiss

Lia Pansy( Portugal)