zondag 20 juli 2008

Armin en ik gingen even naar het internetcafe.
Ineens scheurde de hemel open en viel het water er met bakken uit. Mert is naar de Marksburg, een prachtig middeleeuws kasteel op de heuvels, liever hij dan ik met dit weer ...

Nee, dan hadden we gisteren meer geluk. In Ruedesheim regende het ook keihard tijdens ons diner, maar eens we naar buiten stapten was het droog, en aan het einde van de straat wachtte ons een volmaakte regenboog, ik kreeg hem zelfs niet op de foto, zo groot was hij.

Het mooiste was hij aan de overkant van de Rijn, het leek of hij recht uit de kerk kwam.

"They make it pretty difficult for us not to believe in God tonight ..."

2 opmerkingen:

Dutch Yeti zei

Als ik die foto's zie en de bijbehorende verhalen denk ik dat een rijnreisje aan mij niet is besteed. Zo'n lepel aan mijn neus en dan vooral het dansen met andere mannen trekt mij niet echt aan lat staan de Lorelei.
Jammer dat je niet naar det kerkje bent gelopen,daar stond op dat moment die pot met goud.

Anoniem zei

Wow da's een mooie foto (die met de regenboog en het kerkje) !

Dutch Yeti, aan het dansen met andere mannen, wat een vreemd beeld van rijnreisjes.