donderdag 17 juli 2008

Jef Hoeyberghs, here I come.

Ik heb altijd gezegd dat ik geen facelift wil later. Ten eerste vind ik het een vreselijk idee dat iemand mijn vel van mijn gezicht aftrekt tot aan mijn neus en het dan weer strak naar achter trekt als vershoudfolie over een bal gehakt, ten tweede vind ik dat je het altijd ziet wanneer iemand er onnatuurlijk jong wil blijven uitzien.
Kijk naar Melanie Griffith, Hunter Tylo (Taylor uit the Bold and the Beautiful), Goldie Hawn, … Stuk voor stuk mooie vrouwen geweest, maar nu karikaturen van zichzelf.
Nu, dat was mijn overtuiging tot ik S. G. ontmoette hier aan boord.
Een schoonheid, met lang koperrood haar a la Nicole Kidman, OK iets te witte fake tanden, maar een perfect glad gelaat met mooie blauwe ogen en goed figuur.
Het is nog niet zo lang geleden denk ik, want ze loopt constant met een zonnebril op (of heeft ze net een nieuwe ronde achter de rug alleen voor haar ogen). Als ik goed keek zag ik zag de haardunne lijntjes net voor haar oren, maar je moet het echt wel weten. Ze komt uit California, daar kunnen ze het natuurlijk wel …
Ik had haar geen dag meer gegeven dan 55 en ze wordt in oktober 70!!

2 opmerkingen:

marijke en toon zei

Toch maar eens goed nadenken, pas nog Valentino gezien op Tv.
En Sofia Loren wordt nu ook haar eigen anachronisme.
Aging gracefully is mooier dan aging beautifully, kost minder geld, minder pijn en mislukt minder vaak.
Dit gzegd zijnde ga ik nog even met de dumbells aan de slag.
T

Anoniem zei

We gaan daar nog eens goed over nadenken, zie :)
Volgens mij kan jij dat wel gesubsidieerd laten doen, met aftrek van de ziekenkas, moet te doen zijn, ni?
K